17 Temmuz 2012 Salı

Bizimkilerin sözleri :D

Ben yavaş öpenlerdenim. Önce elimi beline dolar, gözlerine bakar ve öperim." - Zayn Malik ♥

-

Zayn Malik: "Dostluklarım sağlamdır. Dostumu üzen biri olursa onun gülmesine izin vermem."

-

Zayn Malik: ''Niall'ın geçmişi beni güldürüyor. Birkeresinde annesi yemek yapmadı diye 3 günlüğüne evi terketmiş.'' :D

-

"Bazen düşünüyorum ve ben kimim diyorum." -Harry Styles ♥

-

Harry Styles ''Benim hayatım kızlar üzerine kurulu.Bunu değiştiremezsiniz,değiştirmeyinde.''

-

Harry Styles: Konserde bir kızdan hoşlanırsam onu çıkışta kulise çağırır ve telefon numarasını isterim. ♥

-

Harry Styles :"Geçenlerde bir kedi çizdim ve Liam neden bir zürafa çizdiğimi sordu."

-

Zayn Malik: Eğer bir kızın yanında kızarıyorsam ve kötü espriler yapıyorsam , bu o kızdan hoslandığım anlamına gelir.. ♥

-

Zayn Malik : "Allah herkesi müslüman yapmaz. Sadece seçilmiş kişiler müslüman olabilir." ♥

-

"Ben belki senle evleneceğim, kim bilir." -Zayn Malik. kızlar bunu okurken sizinde kalbiniz çarptı mı? :D OMG.

-

El, Dani ve Perrie, onlar çok şanslılar ama yeteri kadar şanslı değiller. Çünkü onlar benle çıkmıyor. -Harry

-

Louis Tomlinson : "Bütün kızları seviyorum ama Harry...."

-

Herzaman fanlarımzıı koruyacağım çünkü onlar nefreti hak etmiyorlar. - Louis Tomlinson

-

İnsanlara hep iyi davran.Sana ne kadar kotu davranırlarsa davransınlar onlara onlar gibi olmadıgını gostermk için iyi davran-Louis Tomlinson

-

"Yemeği ilk gördüğümde, ilk görüşte aşk tecrübemi yaşadım." -Niall Horan ♥

-

Niall Horan: Yenebilen her şeyi seviyorum.

-

Röportajcı: Göğüsler mi ? Kalça mı ? Niall Horan: Kalbi .

-

Liam Payne : "Lütfen sonsuza kadar One Direction fanları olarak kalın. Size ihtiyacımız var." ♥

-

Liam Payne : "Bu aralar grupla çok sıkı fıkıyız.Bu durumda kız arkadaşlarımızla flört etmek pek mümkün olmuyor."

-

“Zayn aslında oldukça düşünceli bir insandır. Onun gerçekte nasıl biri olduğunu bilmiyorsunuz. Daha öğreneceğiniz çok şey var.” - Liam Payne

-

Bir konser sonrası tur otobüsü beni almadan gidiyordu.Bende çığlık atarak koşmaya başladım.Çocuklar hayran olduğumu sanmışlar-Liam Payne

-

"Bazen küçüklüğüme dönmek istiyorum!" -Liam Payne ♥

-

Benim dört meme ucum var. Benim ikizim olduğunu düşünüyorum, ama diğeri gitti ve arkasında meme ucunu bana bıraktı.' Harry Styles.♥

-

Harry Styles:"Duygularımı fazla belli etmiyorum." ♥

-

Harry Styles ''Gözümün önünde bir erkek kızı ağlatırsa erkeği tanımasam bile döverim.Hiçbir erkek bir kızı ağlatamaz!''

-

Kural bu; Sen hayal edersin, başkaları yaşar. -Harry Styles ♥

-

Harry Styles: Mükemmel bir kız arkadaş bulana kadar, Louis ile birlikteyiz. ♥

-

Harry Styles: Kızların üzülmesine dayanamıyorum.


51 yorum:

  1. Kural bu; Sen hayal edersin, başkaları yaşar. -Harry Styles ♥
    Çok doğru söyledin aşkım.İnşallah benim hayallerimi başkası yaşamaz.
    Hepsini çok seviyorum.Ama Harry AŞK...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadı bile :/

      Sil
    2. canım benim eğer Directioner olmak istiyorsan sadece harry i sevme hepsinin farklı özellikleri var Nial ın gözleri louis in saçları harry in gamzeleri zayn in kasları liam ın gülümsemesi :)

      Sil
    3. Louis in sadece saçları değil gözleri , kasları , karizması ,bakışı, gülüşü o herşeyiyle mükemmel <3
      I LOVE YOU LOUIS <3 <3 <3

      Sil
    4. Eskinden simdi oldugu kdr yakisikli dilmis baya degismis kucucuk bi bebekken bile sekermis o bi a$k eleanor onun kiymetini bilemez eleanorun tek dusundugu louis sin parasini harcmk ve onu parasiz birakmk ama biz louis fabi olrk louis i eleano ra yedirmeyiz :D

      Sil
    5. Cok tatliiiiiiiiiiii ayrica ck sewdigim bi erkege ck fazla benzio arkadasim louis in fotosunu gorunce o sandi bi gun kesinlike one direction konserine gider hepsinden tek tek imza alirim ama ozellikle louis <3 <3

      Sil
    6. evet louıs çok tatlı onu eleonara yedirmeyiz I LOVE YOU LOUIS

      Sil
  2. ama bizim hayallerimizi maalesef taylor oç si yaşıyorr :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynn o aptal taylor yaşıyo

      Sil
    2. artık yaşamıyo mal mısınız kızım yok öyle bir şey MAL mısınız üff bigidin ya nasıl fan sınız siz :(

      Sil
    3. Biz fan degil directioneriz canim :D

      Sil
    4. ne farkı var ki bu Harrynın hayat nasıl yaşamak isterse öyle yaşar

      Sil
  3. "Ben belki senle evleneceğim, kim bilir." -Zayn Malik. kızlar bunu okurken sizinde kalbiniz çarptı mı? :D OMG.


    yerim seni zayn

    YanıtlaSil
  4. nialli çok sewiyorum annesi yemek yapmamış diye evi terk etmiş çatlak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lan bnm yanıma gelsin ona her dakka başı yemek yaparımmm Bebeğm yaa.. :) <3

      Sil
  5. Harry Styles ''Gözümün önünde bir erkek kızı ağlatırsa erkeği tanımasam bile döverim.Hiçbir erkek bir kızı ağlatamaz!''


    -ama sen beni ağlatıyorsun bu haksızlıkk aşkımm

    YanıtlaSil
  6. ah beni çok üzüyorsun aşkım

    YanıtlaSil
  7. "Yemeği ilk gördüğümde, ilk görüşte aşk tecrübemi yaşadım." -Niall Horan ♥ bende seni gördüğümde

    YanıtlaSil
  8. harry de lady gaga gibi düşünüyo desenize o da sen gözlerini nkapatıp hayal kurarsın bi sürtük gelir o hayali yaşar demiş. uyumlu ♥

    YanıtlaSil
  9. kural bu: sen hayal edersin başkaları yaşar HARRY STYLES <3
    Doğru söylüyor benim kıvırcık marulum inşallah senle benim hayallerimi sadece biz ikimizyaşarız <3HARRY<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh bebegim Harry neden seni bu kadar cok seviyorum? Yalnixca seni degil hepinizi coooook seviyoruç One direction benim ilham kaynagim hayatimin anlamlari omrumun sonuna kadar bir directioner olacagimdan adim gibi eminim Forever directionet

      Sil
  10. harrrrry aşksın yha :D ben belkıssss :D hahahaha

    YanıtlaSil
  11. of ya of mk of lanet olsun pöf ah harry ah seni çok seviyom hepsini seviyorum ama harry ye aşığım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim deqil ki? şimdi biri çıkar ben zayn'e veya louis'e veya niall'e veya liam'a aşıqım der nese hepsi çoook tatlı şu sözü unutmayın!

      - One Direction Aşktır, Antilere Beyin Şarttır. "ben uydurmadım duydum"

      Sil
  12. kural bu: sen hayal edersin başkaları yaşar HARRY STYLES <3 çok haklısın louis <3<3 hepinizi çok seviyom muck :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Harry gercekten de oyle sanki ben hayal etmek icin ve sacma sapan insanlar da yasamak icin yaratilmis ama en buyuk umutla bagli oldugum hayallerimin coumlugunu sen tutuyorsun ve asla hic kimse bu hayalimi yasayamaz

      Sil
  13. sizi hiç göremicem diye üzülenlere sesleniyom bırak hayatın sana yön versin allah hayırlısını verir biz istedikten sonra herşey olucağına varır ONE DİRECTİON <3

    YanıtlaSil
  14. Liam payne seni yerım aşkım benım :) Hepinizi yerimm tüm directioner kardeşlerime selamlar :)
    Kural bu; Sen hayal edersin, başkaları yaşar. -Harry Styles bu söz çok hosuma gitti <3

    YanıtlaSil
  15. one directionu seviyorum ama harry bir başka... o benim her şeyim aşkım... <3 <3 <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  16. one direction ı seviyorum bunları okurken yada resimlerinize bakarken yanımda değilsiniz dye ağlıyorum ama sizin gibi yakışıklı iyi sevecen oğlanlar var diyede seviniyorum gülüyorum .. herşeyimsiniz tağammıı

    YanıtlaSil
  17. harry'i sevenler boşuna uğraşmayın O'nu benden çok seven doğmadı,doğamaz, doğsa bile gebertirim onu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bsg kimse benen çok sevemez gel de gebert

      Sil
  18. Bizim hayal ettigimizi de Taylor yasadi Harry :|
    Zayn Malik : Sizin yaninizda degilim dige uzulmeyin ama sizinle ayni dini paylasiyorum.

    YanıtlaSil
  19. Harry Styles: Kızların üzülmesine dayanamıyorum.
    madem bizim üzülmemize dayanamıyosun peki şu anda bizim üzüldüümüzü bilmiyorsun yoksa üzülmemize izin vermezdin harry... :( ama biz seni hep sevicez sen mutlu ol diye biz hep üzülücez harry :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel konuştun öle kızz ::D <3

      Sil
  20. bu sitenin sözleri hiç yenilenmiyomu

    YanıtlaSil
  21. Seni seviyoum louissssssssss

    YanıtlaSil
  22. harry !!! gelecek sene ablamın okulu için londraya gidiyoruzz !!! ♥ umarım senin geçtiğin yollardan geçeriz babaannem orda oturuyo belki hep orda yaşarım ! insallah herkes harry i görebilir!

    YanıtlaSil
  23. Londra'ya gitmek inş hepimize nasip olur ben 3ay tatilde gidiyorm !!Halam amerikada ve sözü var!

    YanıtlaSil
  24. Harry sana hak veriyorum askım ama ben senin yerinde olsam benimle evlenirdim neyse türkiyede düğünü hallederiz sorun yok

    YanıtlaSil
  25. Harry Styles'ı ve kızlar hakkında düşüncelerenin seviyorum :D ama Louis Tomlinson'un yeri başka ;)

    YanıtlaSil
  26. Bir konser sonrası tur otobüsü beni almadan gidiyordu.Bende çığlık atarak koşmaya başladım.Çocuklar hayran olduğumu sanmışlar-Liam Payne
    aahahahahha yerlerdeyimm yirim onlarıı <3 :)

    YanıtlaSil
  27. One direction için yaşıyozzz <3

    YanıtlaSil
  28. wmyb u söylerken harry'in önüne gözsüz bir kız çıkıo harry gözlerini ovuşturup tekrar baktığında kız kaybaluyo buda wmyb un 1. dkknn 2. saniyesinde oluyo ama ben izledm cidden harry bir yere bakıyo kahküllü teni değişik bir kız çıkıo liam oraya bakınca kız kayboluyor ama 1. dakikann 2. snysnde deil. onn 3 harflı oduğuna inanyrlar bn dua ediyorum <333 :( sizde edn directionerlerr :((((((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende birkac yerde duydum. WMYB yi de izledim baktm bi kiz cikiyor . sonra kafasini 1 dk nin 4 sn. sinde indiriyor . bir kac arastirma yaptm . o kizin adi sarah mis . ve bu kiz 5000 unlu ile foto cektirmis . unlu olmus kiz resmen googleye yazarsaniz hakkinda bircok sey cikiyor :(((((((

      Sil
  29. Kural bu; Sen hayal edersin, başkaları yaşar. -Harry Styles ♥

    Bide : Harry Styles: Kızların üzülmesine dayanamıyorum. diyo öyleyse toylor dan ayrıl kolaysa :'(

    YanıtlaSil
  30. Louis in sadece saçları değil gözleri , kasları , karizması ,bakışı, gülüşü o herşeyiyle mükemmel <3
    I LOVE YOU LOUIS <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  31. kızlar bu çoçuk bize bakmaz amk adfgfgfg :DDDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  32. ya bu çoçuk pek yaışıklıda bize bakmaz

    YanıtlaSil